אותיות תלת מימד

אותיות תלת מימד

ללכוד את העין ולהאיר את תשומת הלב עם שלט תלת מימד!

  • לבלוט על פני השטח עם שלט מעוצב וייחודי
  • ליצור מודעות ועניין עם שלט ממותג ומושך
  • לחדור אל התודעה ולייצר נוכחות
  • לסמן טריטוריה באופן יצירתי, מקורי ומרהיב
  • מבחר סגנונות, פונטים, קשת צבעים מרהיבה ואפשרויות עיצוב מתקדמות לבחירתכם

מחפשים להפיק שלט מיוחד לעסק עם אותיות תלת מימד?

רוצים למשוך יותר לקוחות ולבלוט מעל כולם?

אל תהיו שטחיים, כדי לבלוט באמת ולהעביר את המסר, אתם צריכים 3 מימדים מעוצבים על ידי מומחים בשילוט שמכוונים לשיווק!

אתם רק צריכים ליצור אתנו קשר, העיצוב, ההפקה וההתקנה כולם עלינו.

השאירו פרטים בטופס או צלצלו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית עוד היום!

אנחנו באפיק שלטים מספקים פתרונות מתקדמים לארגונים ועסקים המעוניינים לקחת את נושא המיתוג והשילוט שלהם צעד אחד קדימה באמצעות שילוט עם אותיות תלת מימד.

אנו מתמחים בעיצוב, ייצור, הפקה והתקנת שלטים בבית עסק ועושים זאת עם המון אהבה!

אנו מאמינים שכל בעל עסק המעוניין לצבור מאגר לקוחות רחב, חייב לעשות רושם ראשוני חיובי על הלקוח באמצעות שלט תלת מימד ולמשוך את תשומת ליבו כבר מהרגע הראשון.

באמצעות שלטי אותיות מוארות עם עיצוב תלת מימד תצליחו לייצר חשיפה גבוהה יותר לעסק לא רק בשעות היום אלא גם בשעות הלילה המאוחרות ובכך להגביר את המודעות לעסק והמותג שלכם.

באפיק שלטים אנו מחזיקים ברזומה אדיר של לקוחות מרוצים שנהנים כבר עכשיו ממעגל לקוחות חדש שנכנס ונחשף אליהם מידי יום.

אם גם אתם רוצים לקבל חשיפה גבוהה יותר ולמשוך עוד לקוחות פוטנציאלים לעסק, שלט תלת מימד הוא הפתרון עבורכם!

אצלנו תיהנו מייעוץ וליווי מקצועי כבר מהרגע הראשון, אנחנו נבחר בייחד אתכם מתוך מגוון עצום של סגנונות ועיצובים שונים תוך התאמה מדויקת של סוג השלט לצרכים ולמטרות של העסק.

מדוע לבחור בשלט תלת מימד?

לבלוט בשטח, זוהי המטרה מאחורי כל שילוט שאנחנו יוצרים. להיראות מרחוק, להיות שם כשהלקוח הפוטנציאלי מחפש את הכתובת, מעיף מבט לראות מה יש בסביבה. כך אתם יכולים להצהיר שאתם כאן, לתת לו כיוון וחשק להכיר דווקא אתכם.

שלטים לעסקים עם אותיות תלת ממד הן בחירה מעולה לשילוט עבור העסק. הן בולטות בשטח ויוצרות מראה מעניין וברור של שם העסק, המוטו שלו וכל מסר אחר שתרצו לייצר דרך השילוט שלכם.

שלט תלת מימד ניתן לשדרג עם תאורת לד מיוחדת פנימית או חיצונית על מנת לתת אפקט נוסף ולייחד אותו על פני המתחרים. אותיות תלת מימד מסוגלות לתת אופי חדש לשלט וממש להפוך אותו למוצר פרסומי חדיש, יעיל ומרענן שקשה להתעלם ממנו.

כמובן שניתן גם לעשות שימוש באותיות תלת מימד על גבי שילוט פנים בתוך העסק עצמו על מנת לייצר עוד מודעות, מיתוג ועניין בקרב הלקוחות.

שילוט אותיות תלת ממד – עיצוב שמתאים למותג שלכם

אותיות תלת ממד מעניקות לכם לא מעט יתרונות. בראש ובראשונה, ליצור עניין מכל פינה. האותיות הבולטות נראות למרחוק מפינות רבות, מאחור ומקדימה, ניתן להתקין אותן על המבנה, מעליו ולצדדיו.

יתרון חשוב נוסף הוא האופציות העיצוביות הרבות. ניתן לשחק עם הצבעים, הסגנון והעיצוב ולהוסיף תאורה שתאיר בלילה ותבליט עוד יותר את שם העסק, גם מרחוק.

כל שילוט נוצר מתוך מחשבה על המיתוג שלכם – איך העיצוב מתרגם את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר? איך הוא עוזר לכם לשווק את העסק? איך הוא מציג את העסק שלכם בצורה המקצועית והאסתטית ביותר?

במהלך השנים צברנו ניסיון בביצוע פרויקטים של שילוט תלת ממד של מיטב החברות במשק וליווינו את כל התהליך – בייעוץ, תכנון וביצוע השלטים עד לתוצאה המדויקת ביותר עבור המותג שלכם.

כדאי לבחור בשלטים עם אותיות תלת ממד והעסק שלכם יבלוט בשטח

כל עסק שמכבד את עצמו צריך להשקיע בשילוט איכותי וטוב, שנראה מרחוק. אנחנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות, בניסיון מקצועי של שנים, ביצירתיות ובשירות מעולה כדי להבטיח שכל לקוח ייראה מרחוק ויזכה לחשיפה המתאימה.

כדי להנות ממגוון אפשרויות של שילוט עם אותיות תלת מימד ואף שלט מואר לעסק, צרו איתנו קשר כבר עכשיו ונשמח לייעץ, לעזור ולייצר עבורכם את השילוט האיכותי ביותר.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר תוך 24 שעות.

סוגי שלטים נוספים

שלטי חוץ

קראו עוד

שלטי פנים

קראו עוד

דפוס מתקדם

קראו עוד

שלטי בטיחות ואזהרה

קראו עוד